«До виходу The Elder Scrolls 6 ще далеко, але ми вже тестуємо її»: директор Bethesda Game Studios Тодд Говард
Тодд Говард підтвердив, що реліз TES6 не за горизонтом, але команда вже регулярно грає в робочі збірки й полірує ключові системи: від темпу дослідження світу до подачі історії.
Залишити коментар





Тодд Говард підтвердив, що реліз TES6 не за горизонтом, але команда вже регулярно грає в робочі збірки й полірує ключові системи: від темпу дослідження світу до подачі історії.
У новому інтерв’ю GQ Говард пояснив, що великі RPG у Bethesda спершу «проходять» усередині студії, доки гра не починає «говорити» з розробниками так, як має. Регулярні плейтести The Elder Scrolls 6 показують, де світ реагує природно, як балансуються бойові й не бойові петлі, і що ще треба переробити перед будь-якими публічними демонстраціями.
Комунікаційна тактика теж лишається стриманою: Bethesda уникає затяжних промокампейнів і воліє скорочувати шлях між анонсом і можливістю пограти. Саме тому зараз майже немає офіційних подробиць про сетинг, нові механіки чи часові рамки: у пріоритеті грабельність і відчуття пригоди, заради яких The Elder Scrolls тримає статус однієї з головних фентезійних RPG.
Плейтести дають відповіді на практичні запитання, важливі для фанатів серії: як гравець відкриває карту й знаходить сюжетні «гачки», наскільки гнучко реагує світ на рішення, чи не душать свободу режисерські обмеження, як працює економіка, крафт і прогрес. Поки ці вузли не стануть стабільними, студія не поспішає з публічними показами.
Паралельно Bethesda демонструє уважність до спадку серії: «тіньовий» реліз Oblivion Remastered повернув спільноті спільний культурний маркер і підтвердив, що модель «менше обіцянок — більше готового контенту» працює. Для TES6 це скоріше вектор, ніж обіцянка: менше гучних заяв, більше тихої щоденної роботи над тим, що робить серію The Elder Scrolls впізнаваною.
The Elder Scrolls 6 уперше тизернули 2018 року. Попередня частина Skyrim (2011) досі тримає рекорди за модифікаціями й перевиданнями. Стратегія Bethesda нині проста: доки внутрішні проходження не покажуть «правильний» ритм і тон, деталі не розкривають. Головне повідомлення для фанатів на цей момент — дата релізу ще не близько, але TES6 вже грають усередині студії та послідовно доводять до кондиції.
Раніше dev.ua писав про те, як The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered вже стала третім найпродаванішим тайтлом року в США — менш ніж за тиждень після релізу.
Источник: dev.ua
