«До виходу The Elder Scrolls 6 ще далеко, але ми вже тестуємо її»: директор Bethesda Game Studios Тодд Говард | dev.ua

«До виходу The Elder Scrolls 6 ще далеко, але ми вже тестуємо її»: директор Bethesda Game Studios Тодд Говард | dev.ua

«До виходу The Elder Scrolls 6 ще далеко, але ми вже тестуємо її»: директор Bethesda Game Studios Тодд Говард

Тодд Говард підтвердив, що реліз TES6 не за горизонтом, але команда вже регулярно грає в робочі збірки й полірує ключові системи: від темпу дослідження світу до подачі історії.

Залишити коментар

«До виходу The Elder Scrolls 6 ще далеко, але ми вже тестуємо її»: директор Bethesda Game Studios Тодд Говард | dev.ua

«До виходу The Elder Scrolls 6 ще далеко, але ми вже тестуємо її»: директор Bethesda Game Studios Тодд Говард | dev.ua

«До виходу The Elder Scrolls 6 ще далеко, але ми вже тестуємо її»: директор Bethesda Game Studios Тодд Говард | dev.ua

«До виходу The Elder Scrolls 6 ще далеко, але ми вже тестуємо її»: директор Bethesda Game Studios Тодд Говард | dev.ua

«До виходу The Elder Scrolls 6 ще далеко, але ми вже тестуємо її»: директор Bethesda Game Studios Тодд Говард | dev.ua

Тодд Говард підтвердив, що реліз TES6 не за горизонтом, але команда вже регулярно грає в робочі збірки й полірує ключові системи: від темпу дослідження світу до подачі історії.

У новому інтерв’ю GQ Говард пояснив, що великі RPG у Bethesda спершу «проходять» усередині студії, доки гра не починає «говорити» з розробниками так, як має. Регулярні плейтести The Elder Scrolls 6 показують, де світ реагує природно, як балансуються бойові й не бойові петлі, і що ще треба переробити перед будь-якими публічними демонстраціями.

Комунікаційна тактика теж лишається стриманою: Bethesda уникає затяжних промокампейнів і воліє скорочувати шлях між анонсом і можливістю пограти. Саме тому зараз майже немає офіційних подробиць про сетинг, нові механіки чи часові рамки: у пріоритеті грабельність і відчуття пригоди, заради яких The Elder Scrolls тримає статус однієї з головних фентезійних RPG.

Плейтести дають відповіді на практичні запитання, важливі для фанатів серії: як гравець відкриває карту й знаходить сюжетні «гачки», наскільки гнучко реагує світ на рішення, чи не душать свободу режисерські обмеження, як працює економіка, крафт і прогрес. Поки ці вузли не стануть стабільними, студія не поспішає з публічними показами.

Паралельно Bethesda демонструє уважність до спадку серії: «тіньовий» реліз Oblivion Remastered повернув спільноті спільний культурний маркер і підтвердив, що модель «менше обіцянок — більше готового контенту» працює. Для TES6 це скоріше вектор, ніж обіцянка: менше гучних заяв, більше тихої щоденної роботи над тим, що робить серію The Elder Scrolls впізнаваною.

The Elder Scrolls 6 уперше тизернули 2018 року. Попередня частина Skyrim (2011) досі тримає рекорди за модифікаціями й перевиданнями. Стратегія Bethesda нині проста: доки внутрішні проходження не покажуть «правильний» ритм і тон, деталі не розкривають. Головне повідомлення для фанатів на цей момент — дата релізу ще не близько, але TES6 вже грають усередині студії та послідовно доводять до кондиції.

Раніше dev.ua писав про те, як The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered вже стала третім найпродаванішим тайтлом року в США — менш ніж за тиждень після релізу.

Источник: dev.ua

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *