EA уклала угоду зі Stability AI, щоб використати їхні ШІ для швидшої розробки ігор
Electronic Arts домовилася зі Stability AI, командою, що створила Stable Diffusion і Stable Video Diffusion. Мета співпраці проста: дати художникам і розробникам зручні інструменти штучного інтелекту, які пришвидшать створення контенту для ігор і допоможуть зберегти високу якість.
Залишити коментар





Electronic Arts домовилася зі Stability AI, командою, що створила Stable Diffusion і Stable Video Diffusion. Мета співпраці проста: дати художникам і розробникам зручні інструменти штучного інтелекту, які пришвидшать створення контенту для ігор і допоможуть зберегти високу якість.
За офіційним оголошенням EA, компанії разом робитимуть моделі й утиліти, які допомагатимуть із щоденною «ручною» роботою. Ідеться про генерацію й доопрацювання ігрових матеріалів: швидке створення 2D-текстур із коректним кольором і світлом, підготовку матеріалів PBR, а також збір чернеток цілих 3D-локацій за короткими текстовими підказками. Художник описує сцену словами — система видає базовий варіант, який можна відразу правити вручну. Такий підхід економить час на рутині й залишає більше годин на дизайн рівнів, історії та відчуття гри.
EA підкреслює, що ШІ тут є помічником, а не заміною людей. Інструменти мають «працювати як розумні пензлі»: допомагати швидко перенести задум із голови на екран, не відбираючи контроль в автора. У компанії наводять зрозумілий приклад користі: коли треба добитися однакового вигляду текстур у різних умовах освітлення (від яскравого прожектора на футбольному стадіоні до м’якого ранкового світла в інтер’єрі) алгоритми зекономлять десятки дрібних кроків і пришвидшать перевірку варіантів.
Stability AI вбудує свою 3D-дослідницьку команду безпосередньо в процеси EA, щоб швидше переносити напрацювання з лабораторії в робочі інструменти. Окрім текстур і матеріалів, партнери дивляться в бік швидкого прототипування цілих сцен, попереднього кадрування та візуального сторітелінгу. Усе це має допомогти командам оперативно збирати «чорнові» версії рівнів і доводити їх до фінальної якості.
Раніше dev.ua писав про те, як гравці з України поскаржилися, що компанія Electronic Arts обмежила доступ до нового популярного онлайн-шутера Battlefield 6 в Запорізькій області. Представники EA підтвердили, що через санкції її проєкти недоступні на Херсонщині та Запоріжжі.
Источник: dev.ua
