Ubisoft скорочує штат і запускає «добровільні звільнення» в Massive та RedLynx
Ubisoft оголосила про новий етап оптимізації: у Massive Entertainment стартувала програма «добровільного кар’єрного переходу», а у фінській RedLynx розпочато процедуру реструктуризації, що в разі затвердження може зачепити до 60 посад.
Залишити коментар





Ubisoft оголосила про новий етап оптимізації: у Massive Entertainment стартувала програма «добровільного кар’єрного переходу», а у фінській RedLynx розпочато процедуру реструктуризації, що в разі затвердження може зачепити до 60 посад.
За даними Engadget, у Massive працівникам у Мальме запропонували «добровільний кар’єрний перехід» із компенсаціями та карʼєрною підтримкою. Податися можна до 13 грудня, передусім це стосується фахівців, які перебувають «на лаві» між проєктами в очікуванні нового призначення. У RedLynx повідомили, що розглядають скорочення в межах глобальних зусиль Ubisoft зі спрощення структури, зниження витрат і пріоритизації напрямів.
У заяві Massive акценти зроблено на розвитку The Division та пов’язаних технологій. Видання звертає увагу, що ігри Star Wars Outlaws і Avatar: Frontiers of Pandora не згадані, що породжує запитання щодо їхньої подальшої підтримки саме в цій студії. Компанія формулює зміни як «переналаштування планів», покликане «посилити дорожню карту» та забезпечити ефективніше розміщення ресурсів.
Корекція курсу відбувається на тлі слабших за очікування продажів окремих релізів і попередніх раундів оптимізації. Торік штат компанії скоротився з 20 279 до 18 666 осіб станом на кінець вересня, а офіси в Сан-Франциско, Лондоні та Лімінгтоні вже пройшли через скорочення. На початку жовтня Ubisoft створила з Tencent спільну структуру Vantage Studios, якій доручено флагманські франшизи Assassin’s Creed, Far Cry і Rainbow Six. На цьому тлі програма добровільних виходів у Massive та потенційні зміни в RedLynx мають вирівняти фокус і бюджет компанії.
Нагадаємо, раніше dev.ua писав про те, як ігрова компанія Ubisoft опублікувала фінансовий звіт за останній рік, у якому зазначається, що мікротранзакції в платних іграх «роблять ігровий досвід цікавішим». Ця заява не сподобалася гравцям.
Источник: dev.ua
